محل تبلیغات شما

در سانحه پرنده دو نفره AZITA 2  در سال 1395 بدلیل عدم شکست ارابه فرود ضربه بهبدنه منتقل شده و بدنه دو نیم شد. لذا از آن تجربه جهت ساخت ارابه فرود هواپیمای AZITA 4  استفاده کردیم و همانطور که در فیلم تست زیربه تاریخ 98/9/29 مشهود است ارابه فرود محدوده 4g را پاس کرده ودر محدوده 7g به گونه ای شکست  که ضربه را دفعکرده و به پیکره هواپیما هیچ آسیبی وارد نکرد و به این ترتیب ، با شکستخود، فدای ایمنی و سلامت کابین شد . لازم به ذکر است از آنجا که برای تهیه قطعات هواپیماهای سبک در تحریم کامل هستیم، ارابه فرود  تماما طراحی و ساخت خودمان بوده و پرنده با تقویت های لازم طی مدت 10 روز کاری بازسازی خواهد شد .


[

]

105=Elevator&Aileron test تست بار گذاری سطوح کنترل

114=تست موفق محدوده تحمل ضربه روی ارابه فرود و رینگ و شفت هواپیمای AZITA 4

112= AZITA 4 taxi and airborne tests

ارابه ,فرود ,ضربه ,} ,100% ,محدوده ,ارابه فرود ,aparat embed ,h iframe ,iframe aparat ,azita 4 ,iframe aparat embed ,aparat embed frame

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

diatudelitt آبخیز گیلان hapsronfiche لاله های واژگون چاسخار-اشعار موسی عباسی hardmaketo ماخبرنامه ایم همین و بس... آیا ما شیعه هستیم شرکت زیارتی آستان خوبان توس نكات فنی راجع نرم افزار حسابداری مهران فروردین Gary's life